Роль агромаркетингу в підвищенні ефективності виробництва сільськогосподарських підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль агромаркетингу в підвищенні ефективності виробництва сільськогосподарських підприємств
|
|
Creator |
Бондарєва, Ю. Г.
|
|
Subject |
маркетинг
агромаркетинг функції агромаркетингу система агромаркетингу поведінка споживачів маркетингова стратегія marketing agromarketing agromarketing functions system of agromarketing consumer’s behavior creating and marketing strategies 631.11:338.439.5 |
|
Description |
У статті розглядаються сучасний етап розвитку аграрного сектору економіки та основ формування системи агромаркетингу, концептуальних положень ринкових стратегій аграрних підприємств, механізмів їх практичного функціонування. Агромаркетинг у процесі свого розвитку сформувався як напрям економічної науки, характерною рисою якого є цілісний підхід до розуміння природи людських потреб та їх задоволення. The article deals with the up — to-date stage of development of agrarian sector of economics and fundamentals of agromarketing system formation, conceptual aspects of marketing strategies of agrarian enterprises, mechanisms of the practical functioning. Agromarketing, in a process of its development, was formed as a definite sector of economics. Moreover, its peculiar feature is an integral approach to understanding of essence of human wants and their satisfaction. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-02-24T12:37:59Z
2012-02-24T12:37:59Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бондарєва Ю. Г. Роль агромаркетингу в підвищенні ефективності виробництва сільськогосподарських підприємств / Ю. Г. Бондарєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 29–35.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/1142 |
|
Language |
uk
|
|