Запис Детальніше

Роль агромаркетингу в підвищенні ефективності виробництва сільськогосподарських підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль агромаркетингу в підвищенні ефективності виробництва сільськогосподарських підприємств
 
Creator Бондарєва, Ю. Г.
 
Subject маркетинг
агромаркетинг
функції агромаркетингу
система агромаркетингу
поведінка споживачів
маркетингова стратегія
marketing
agromarketing
agromarketing functions
system of agromarketing
consumer’s behavior
creating and marketing strategies
631.11:338.439.5
 
Description У статті розглядаються сучасний етап розвитку аграрного сектору економіки та основ формування системи агромаркетингу, концептуальних положень ринкових стратегій аграрних підприємств, механізмів їх практичного функціонування. Агромаркетинг у процесі свого розвитку
сформувався як напрям економічної науки, характерною рисою якого є цілісний підхід до розуміння природи людських потреб та їх задоволення.
The article deals with the up — to-date stage of development of agrarian sector of economics and fundamentals of agromarketing system formation,
conceptual aspects of marketing strategies of agrarian enterprises, mechanisms of the practical functioning. Agromarketing, in a process of its development, was formed as a definite
sector of economics. Moreover, its peculiar feature is an integral approach to understanding of essence of human wants and their satisfaction.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-02-24T12:37:59Z
2012-02-24T12:37:59Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бондарєва Ю. Г. Роль агромаркетингу в підвищенні ефективності виробництва сільськогосподарських підприємств / Ю. Г. Бондарєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 29–35.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/1142
 
Language uk