Запис Детальніше

Місце та роль стратегій позиціювання в системі стратегічних пріоритетів підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце та роль стратегій позиціювання в системі стратегічних пріоритетів підприємства
 
Creator Козак, Л. В.
 
Subject маркетинговая стратегия
конкурентная стратегия
стратегия позиционирования
marketing strategy
competitive strategy
positioning strategy
334.02
 
Description У статті обґрунтовано теоретико-методологічні підходи трактування сутності маркетингової стратегії підприємства, визначено місце та роль окремих її елементів, зокрема позиціювання.
In the article the theoretical and methodological approaches to the interpretation of the essence of marketing strategy of enterprise were explained, the place and role of its individual elements, including positioning, were defined.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-02-27T14:08:22Z
2012-02-27T14:08:22Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Козак Л. В. Місце та роль стратегій позиціювання в системі стратегічних пріоритетів підприємства / Л. В. Козак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 107–115.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1152
 
Language uk