Запис Детальніше

Соціальні-екологічні імперативи розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальні-екологічні імперативи розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств
 
Creator Степаненко, Н. І.
Волкова, І. М.
 
Subject маркетингова діяльність аграрних підприємств
імператив
диверсифікація
моніторинг
marketing activity of agrarian enterprises
imperative
diversification
monitoring
631.11
 
Description У статті обґрунтовується необхідність адаптації діяльності аграрних підприємств до умов маркетингового середовища з метою забезпечення конкурентоспроможності. Запропоновано розглядати диверсифікацію діяльності аграрних підприємств як один із альтернативних механізмів мінімізації ризиків агробізнесу.
In the article the necessity of adaptation of agrarian enterprises’ activity is grounded to the terms of marketing environment for competitiveness providing.
It is suggested to examine diversification of agrarian enterprises’ activity as
one of alternative mechanisms of minimization of agribusiness risks.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-02-28T13:56:11Z
2012-02-28T13:56:11Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Степаненко Н. І. Соціальні-екологічні імперативи розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств / Н. І. Степаненко, І. М. Волкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 242–250.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/1172
 
Language uk