Запис Детальніше

Управління бізнес-процесами в системі маркетингової взаємодії ринкових партнерів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління бізнес-процесами в системі маркетингової взаємодії ринкових партнерів
 
Creator Шумська, В. Б.
 
Subject процесно-структуроване управління
маркетинг відносин
бізнес-партнери
управлінська функція
бізнес-процес
process-structured management
partnerships marketing
business-partners
function of management
business-process
658.8.(07)
 
Description У статті розкрито сутність процесного підходу до управління маркетингом відносин; охарактеризовано основні переваги налагодження співпраці із ринковими партнерами на основі чіткого структурування бізнес-процесів; сформульовано позитивні сторони застосування принципів процесно-структурованого управління з точки зору кількісних та якісних аспектів бізнес-взаємодії.
The essence of the process-structured way of partnerships marketing management is determined; the main advantages of the partnerships with the
market partners establishing on the base of distinct business-processes structuring are characterized; the positive sides of the process-structured management applying from the business-connection’s quantitative and qualitative aspects point of view are formulated.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-02-29T13:37:21Z
2012-02-29T13:37:21Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шумська В. Б. Управління бізнес-процесами в системі маркетингової взаємодії ринкових партнерів / В. Б. Шумська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 309–315.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1182
 
Language uk