Запис Детальніше

Маркетингова стратегія ВНЗ в умовах інноваційного розвитку освіти України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова стратегія ВНЗ в умовах інноваційного розвитку освіти України
 
Creator Баша, Інна Миколаївна
 
Subject маркетингова стратегія ВНЗ
інноваційна система розвитку освіти
ринок праці
освітня послуга
продукт вузу
освітня програма
споживча цінність
marketing strategy of institute of higher
innovative system of development of education
labour-market
educational favour
product of institute of higher
educational program
consumer value
378:339.13
 
Description У статті розглянуто чинники розвитку маркетингової стратегії ВНЗ на ринку освітніх послуг з метою підготовки фахівця вищої кваліфікації в Україні на предмет відповідності теоретичній моделі конкурентоспроможного спеціаліста. Визначено особливість, переваги та проблемні аспекти розвитку освітнього продукту. Дослідженно та проаналізовано процес реалізації стратегії розвитку ВНЗ.
In the article the considered factors in relation to development of marketing strategy of INSTITUTE of higher at the market of educational services with the purpose of preparation of specialist of higher qualification in Ukraine for the purpose accordance the theoretical model of competitive specialist. Certainly feature, advantages and problem aspects of development of educational product. Doslidzhenno and the process of realization of strategy of development of INSTITUTE of higher is analysed.
В статье рассмотренны факторы развития маркетинговой стратегии ВУЗА на рынке образовательных услуг с целью подготовки специалиста высшей квалификации в Украине на предмет соответствия теоретической модели конкурентоспособного специалиста. Определенны особенность, преимущества и проблемные аспекты развития образовательного продукта. Исследован и проанализирован процесс реализации стратегии развития ВУЗа.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-05T12:19:08Z
2012-03-05T12:19:08Z
2011-08-01
 
Type Article
 
Identifier Баша І. М. Маркетингова стратегія ВНЗ в умовах інноваційного розвитку освіти України / І. М. Баша // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 7–14.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1215
 
Language uk