Запис Детальніше

Сфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносин

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносин
 
Creator Вільчинська, С. Б.
Ковальчук, С. В.
 
Subject маркетинг
освітні послуги
ринок освітніх послуг
дослідження освітніх послуг
маркетинг освітніх послуг
marketing
educational services
education market
research of educational services
marketing of educational services
658.589
 
Description У статті розглядаються різні погляди на базові поняття маркетингу стосовно ринку освітніх послуг, досліджуються основні проблеми вищих навчальних закладів України, надаються рекомендації щодо покращення ситуації на ринку освітніх послуг.
This article discusses the different views on the basic concepts of marketing for the education market, explores the main problems of higher educational institutions of Ukraine, makes
recommendations for improving the situation on the market.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-05T12:24:48Z
2012-03-05T12:24:48Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Вільчинська С. Б. Сфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносин / С. Б. Вільчинська, С. В. Ковальчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 14–25.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1216
 
Language uk