Сфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносин
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносин
|
|
Creator |
Вільчинська, С. Б.
Ковальчук, С. В. |
|
Subject |
маркетинг
освітні послуги ринок освітніх послуг дослідження освітніх послуг маркетинг освітніх послуг marketing educational services education market research of educational services marketing of educational services 658.589 |
|
Description |
У статті розглядаються різні погляди на базові поняття маркетингу стосовно ринку освітніх послуг, досліджуються основні проблеми вищих навчальних закладів України, надаються рекомендації щодо покращення ситуації на ринку освітніх послуг.
This article discusses the different views on the basic concepts of marketing for the education market, explores the main problems of higher educational institutions of Ukraine, makes recommendations for improving the situation on the market. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-05T12:24:48Z
2012-03-05T12:24:48Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вільчинська С. Б. Сфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносин / С. Б. Вільчинська, С. В. Ковальчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 14–25.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1216 |
|
Language |
uk
|
|