Запис Детальніше

Управління маркетингом: освіта, наука, практика

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетингом: освіта, наука, практика
 
Creator Герасимчук, В. Г.
 
Subject дидактика
інженер
ефективність
маркетинг
обмін
підприємництво
споживач
товар
управління
commodity
consumer
didactics
efficiency
engineer
enterprise
exchange
management
marketing
product
339.138
 
Description Аналізується розбіжність в тлумаченні понять «маркетинг», «управління», «управління маркетингом». Процес управління підприємством розглядається як узгоджена послідовність виконання загальних і спеціальних функцій. Досліджена структура пріоритетів при висвітленні маркетингової проблематики на шпальтах
вітчизняних часописів. Уточнюється роль і місце маркетингу в
управлінні підприємством. Наголошується на доцільності вдосконалення навчальних планів при підготовці маркетологів.
Divergence is analysed in interpretation of concepts «marketing», «management», «marketing management». The process of management an enterprise is examined as the concerted sequence
of implementation of public and special functions. The structure of priorities is investigational at illumination of marketing range of problems on the columns of home magazines. A role and marketing
place are specified in a management an enterprise. It is marked on expediency of perfection of curricula at preparation of marketing specialists.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-05T12:30:25Z
2012-03-05T12:30:25Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Герасимчук В. Г. Управління маркетингом: освіта, наука, практика / В. Г. Герасимчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 25–35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1217
 
Language uk