Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги
|
|
Creator |
Голубьонкова, О. О.
Брайко, М. Г. |
|
Subject |
маркетолог
компетенції компетентнісний підхід структура компетенцій marketing competence competence approach competences structure 378.1:658.8 |
|
Description |
У статті розглянуто підходи до поняття «ключові комптенціі» стосовно до професії маркетолога, сформульована структура компетенцій випускника ВНЗ за спеціальністю «Маркетинг».
The article considers approaches to the concept of «key komptentsii» in relation to the profession of marketing, stated the structure of competences of university graduates with a degree in Marketing. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-05T12:36:35Z
2012-03-05T12:36:35Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голубьонкова О. О. Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги / О. О. Голубьонкова, М. Г. Брайко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 35–43.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1218 |
|
Language |
uk
|
|