Запис Детальніше

Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги
 
Creator Голубьонкова, О. О.
Брайко, М. Г.
 
Subject маркетолог
компетенції
компетентнісний підхід
структура компетенцій
marketing
competence
competence approach
competences structure
378.1:658.8
 
Description У статті розглянуто підходи до поняття «ключові комптенціі» стосовно до професії маркетолога, сформульована структура компетенцій випускника ВНЗ за спеціальністю «Маркетинг».
The article considers approaches to the concept of «key komptentsii» in relation to the profession of marketing, stated the structure of competences of university graduates with a degree in Marketing.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-05T12:36:35Z
2012-03-05T12:36:35Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Голубьонкова О. О. Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги / О. О. Голубьонкова, М. Г. Брайко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 35–43.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1218
 
Language uk