Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога
|
|
Creator |
Дмитрів, Анна Ярославівна
Балук, Н. Р. Бук, Л. М. |
|
Subject |
маркетинг
інновація маркетолог викладання marketing innovation marketing teaching маркетинг инновация маркетолог преподавание 339.138 |
|
Description |
Висвітлено зміст інноваційного підходу до організації лекційних та практичних занять, що сприяє формуванню у студентів уміння самостійно вчитися, мислити аналітично, критично та креативно.
It covers the content of an innovative approach to organizing lectures and workshops that promotes students’ ability to learn independently, think analytically, critically and creatively. Освещены содержание инновационного подхода к организации лекционных и практических занятий, что способствует формированию у студентов умение самостоятельно учиться, мыслить аналитически, критически и креативно. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-05T12:42:29Z
2012-03-05T12:42:29Z 2011-08-31 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дмитрів А. Я. Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога / А. Я. Дмитрів, Н. Р. Балук, Л. М. Бук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 43–53.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1219 |
|
Language |
uk
|
|