Запис Детальніше

Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога
 
Creator Дмитрів, Анна Ярославівна
Балук, Н. Р.
Бук, Л. М.
 
Subject маркетинг
інновація
маркетолог
викладання
marketing
innovation
marketing
teaching
маркетинг
инновация
маркетолог
преподавание
339.138
 
Description Висвітлено зміст інноваційного підходу до організації лекційних та практичних занять, що сприяє формуванню у студентів уміння самостійно вчитися, мислити аналітично, критично та креативно.
It covers the content of an innovative approach to organizing lectures and workshops that promotes students’ ability to learn independently, think analytically, critically and creatively.
Освещены содержание инновационного подхода к организации лекционных и практических занятий, что способствует формированию у студентов умение самостоятельно учиться, мыслить аналитически, критически и креативно.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-05T12:42:29Z
2012-03-05T12:42:29Z
2011-08-31
 
Type Article
 
Identifier Дмитрів А. Я. Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога / А. Я. Дмитрів, Н. Р. Балук, Л. М. Бук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 43–53.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1219
 
Language uk