Запис Детальніше

Цена в системе оценки эффективности маркетинговых коммуникаций (на примере выставочной деятельности)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Цена в системе оценки эффективности маркетинговых коммуникаций (на примере выставочной деятельности)
 
Creator Агалакова, О. Н.
 
Subject price
demand
marginal cost
marginal revenue
price elasticity
of total revenue
marketing communications
exhibition activities
ціна
попит
граничні витрати
граничний дохід
сукупний дохід
цінова еластичність
маркетингові комунікації
виставкова діяльність
339.138
 
Description The article provides a critical analysis of existing individual views of economists on the formation of an optimal market price in the market conditions of imperfect competition. In this regard, given the economic and mathematical justification of the principle of the new formula to calculate it is not used in the past either in theory or in practice.
У статті проведено критичний аналіз існуючих окремих поглядів економістів на формування оптимальної ринкової ціни в умовах ринку недосконалої конкуренції. У зв’язку з цим дано економіко-математичне обгрунтування принципово нової формули її розрахунку, яка не застосовувалася раніше ні в теорії, ні на практиці.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-05T13:46:29Z
2012-03-05T13:46:29Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Агалакова О. Н. Цена в системе оценки эффективности маркетинговых коммуникаций (на примере выставочной деятельности) / О. Н. Агалакова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 109–118.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1225
 
Language ru