Формування маркетингової стратегії просування аудіовізуальних творів в анімаційній індустрії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингової стратегії просування аудіовізуальних творів в анімаційній індустрії
|
|
Creator |
Азарян, О. М.
Крачковська, Н. В. |
|
Subject |
анімація
маркетингова стратегія кіномаркетинг кінопрокат дослідження аудіовізуальних творів animation marketing strategy cinema marketing кинопрокат researches of audiovisual works 339.138:791.44.075 |
|
Description |
Розглядаються процеси формування маркетингової стратегії просування анімаційних продуктів на основі проведення попередніх досліджень споживача, що дозволяє структурувати процес вибору переважних результатів передбачуваних експериментів із створення нової анімаційної продукції з точки зору кінцевої корисності.
The processes of forming of marketing strategy of advancement of animation products are examined on the basis of lead through of preliminary researches of user, that allows структурировать the process of choice of preferable ends of the supposed experiments on creation of new animation products from point of eventual utility. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-05T13:51:02Z
2012-03-05T13:51:02Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Азарян О. М. Формування маркетингової стратегії просування аудіовізуальних творів в анімаційній індустрії / О. М. Азарян, Н. В. Крачковська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 119–124.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1226 |
|
Language |
uk
|
|