Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії просування аудіовізуальних творів в анімаційній індустрії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії просування аудіовізуальних творів в анімаційній індустрії
 
Creator Азарян, О. М.
Крачковська, Н. В.
 
Subject анімація
маркетингова стратегія
кіномаркетинг
кінопрокат
дослідження аудіовізуальних творів
animation
marketing strategy
cinema marketing
кинопрокат
researches of audiovisual works
339.138:791.44.075
 
Description Розглядаються процеси формування маркетингової стратегії просування анімаційних продуктів на основі проведення попередніх досліджень споживача, що дозволяє структурувати процес вибору переважних результатів передбачуваних експериментів із створення нової анімаційної продукції з точки зору кінцевої корисності.
The processes of forming of marketing strategy of
advancement of animation products are examined on the basis of lead through of preliminary researches of user, that allows структурировать the process of choice of preferable ends of the supposed experiments on creation of new animation products from point of eventual utility.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-05T13:51:02Z
2012-03-05T13:51:02Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Азарян О. М. Формування маркетингової стратегії просування аудіовізуальних творів в анімаційній індустрії / О. М. Азарян, Н. В. Крачковська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 119–124.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1226
 
Language uk