Запис Детальніше

Визначення та принципи бренду товару

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення та принципи бренду товару
 
Creator Антонченко, Мирослава Юріївна
 
Subject бренд
брендінг
споживацька психологія
імідж
товарний знак
образ марки
сила бренду
просування бренду
brand
branding
consumer research
image
trade mark
brand Іmage
brand power
brand development index
бренд
брендинг
потребительская психология
имидж
товарный знак
образ марки
сила бренда
продвижение бренда
658.012
 
Description Бренд (англ. brand )— комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. Широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше є фінансовим поняттям. Бренд може мати вигляд власного імені, символу або графічного зображення, яке представляє економічний об’єкт та однозначно з ним асоціюється в свідомості споживачів. Існує кілька основних трактувань бренду. Згідно першого, — бренд — це сума всіх почуттів, спогадів, образів та емоцій, які виникають у людини, коли вона з ним стикається. Згідно другого, — це обов’язково дуже позитивний образ, який говорить про високу якість та гарну репутацію свого власника.
A brand can take many forms, including a name, sign, symbol, color combination or slogan. The word branding began simply as a way to tell one person’s cattle from another by means of a hot iron stamp. A legally protected brand name is called a trademark. The word brand has continued to evolve to encompass identity — it affects the personality of a product, company or service. A concept brand is a brand that is associated with an abstract concept, like breast cancer awareness or environmentalism, rather than a specific product, service, or business. A commodity brand is a brand associated with a commodity. Got milk? is an example of a commodity brand.
Бренд (англ. brand, [brænd] — товарный знак, торговая марка) — термин в маркетинге, символизирующий комплекс информации о компании, продукте или услуге; популярная, легко - узнаваемая и юридически защищённая символика какого-либо производителя или продукта. Существует два подхода к определению бренда: •задача и также индивидуальные атрибуты : название, логотип и другие визуальные элементы (шрифты, дизайн, цветовые схемы и символы), позволяющие выделить компанию или продукт по сравнению с конкурентами; • образ, имидж, репутация компании, продукта или услуги в глазах клиентов, партнёров, общественности.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-05T13:56:22Z
2012-03-05T13:56:22Z
2011-08-29
 
Type Article
 
Identifier Антонченко М. Ю. Визначення та принципи бренду товару / М. Ю. Антонченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 124–131.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1227
 
Language uk