Запис Детальніше

Позиціонування товарів як елемент маркетингової діяльності (на прикладі товарної групи «Кава»)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Позиціонування товарів як елемент маркетингової діяльності (на прикладі товарної групи «Кава»)
 
Creator Бенівська, Інна Володимирівна
 
Subject позиціонування
позиція товару
бренд
positioning
product position
brand
позиционирование
позиция товара
бренд
339.187.4
 
Description У статті висвітлено питання позиціонування кавової
продукції на ринку України, визначено поняття та значення позиціонування як елементу маркетингу, наведена класифікація (за об’єктом, спрямованістю та цільовою аудиторією) та умови успішного позиціонування товару на ринку України. Позиціонування кавової продукції розглянуто на основі лояльності споживачів і присутності кавових виробників та брендів на українському ринку.
The article deals with the question of positioning of coffee production at the Ukrainian market in which the meaning of positioning as the element (item) of marketing was defined, also it was presented the classification (from the point of view of object, direction and target audience) and conditions of the successful product positioning at the Ukrainian market. Positioning of coffee production is considered from the point of view of loyalty of customers and presence of producers and brands of coffee at the Ukrainian market.
В статье изучен вопрос позиционирования кофейной продукции на рынке Украины, определено понятие и значение позиционирования как элемента маркетинга, наведена классификация (по объекту, направленности и целевой аудитории) и условия успешного позиционирования товара на рынке Украины. Позиционирование кофейной продукции рассмотрено на основе лояльности покупателей и присутствия производителей и брендов кофе на украинском рынке.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-05T13:59:28Z
2012-03-05T13:59:28Z
2011-08-25
 
Type Article
 
Identifier Бенівська І. В. Позиціонування товарів як елемент маркетингової діяльності (на прикладі товарної групи «Кава») / І. В. Бенівська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 132–140.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1228
 
Language uk