Позиціонування товарів як елемент маркетингової діяльності (на прикладі товарної групи «Кава»)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Позиціонування товарів як елемент маркетингової діяльності (на прикладі товарної групи «Кава»)
|
|
Creator |
Бенівська, Інна Володимирівна
|
|
Subject |
позиціонування
позиція товару бренд positioning product position brand позиционирование позиция товара бренд 339.187.4 |
|
Description |
У статті висвітлено питання позиціонування кавової продукції на ринку України, визначено поняття та значення позиціонування як елементу маркетингу, наведена класифікація (за об’єктом, спрямованістю та цільовою аудиторією) та умови успішного позиціонування товару на ринку України. Позиціонування кавової продукції розглянуто на основі лояльності споживачів і присутності кавових виробників та брендів на українському ринку. The article deals with the question of positioning of coffee production at the Ukrainian market in which the meaning of positioning as the element (item) of marketing was defined, also it was presented the classification (from the point of view of object, direction and target audience) and conditions of the successful product positioning at the Ukrainian market. Positioning of coffee production is considered from the point of view of loyalty of customers and presence of producers and brands of coffee at the Ukrainian market. В статье изучен вопрос позиционирования кофейной продукции на рынке Украины, определено понятие и значение позиционирования как элемента маркетинга, наведена классификация (по объекту, направленности и целевой аудитории) и условия успешного позиционирования товара на рынке Украины. Позиционирование кофейной продукции рассмотрено на основе лояльности покупателей и присутствия производителей и брендов кофе на украинском рынке. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-05T13:59:28Z
2012-03-05T13:59:28Z 2011-08-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бенівська І. В. Позиціонування товарів як елемент маркетингової діяльності (на прикладі товарної групи «Кава») / І. В. Бенівська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 132–140.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1228 |
|
Language |
uk
|
|