Запис Детальніше

Розширений комплекс маркетингу: персонал (people)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розширений комплекс маркетингу: персонал (people)
 
Creator Дима, Олександр Олексійович
 
Subject маркетинг послуг
персонал
послуга
маркетинг-мікс
marketing services
personnel
service
marketing-mix
658.8
 
Description У статті досліджено історію появи та сучасний стан
розвитку теорії маркетингу послуг в Україні та світі. Здійснено аналіз основних підходів до визначення ролі персоналу компанії в маркетингу товарів та послуг. Запропоновано структуру та зміст комплексу «Персонал». До таких елементів відносяться: реактивність, персоніфікація, впевненість, підготовка, аналіз та мотивація.
The article examines the emergence and current state of marketing services theory in Ukraine and worldwide. The main approaches to the role of staff in the marketing of goods and services
have been analyzed. The structure and content of the «People» complex developed. These elements are: reactivity, personification, confidence, preparation, analysis and motivation.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-06T11:41:56Z
2012-03-06T11:41:56Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Дима О. О. Розширений комплекс маркетингу: персонал (people) / О. О. Дима // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 165–180.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1232
 
Language uk