Инструменты для качественной оценки маркетинга
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Инструменты для качественной оценки маркетинга
|
|
Creator |
Зюкова, Ирина Алексеевна
|
|
Subject |
маркетинг
бізнес-результати якісна оцінка діяльності ефективність чистий прибуток marketing business results quality assessment activities efficiency net income 123.456:789 |
|
Description |
Показано вплив маркетингових витрат на результати підприємницької діяльності. Розглянуто різні підходи до оцінки окупності маркетингу. Influence of marketings charges is rotined on the results of entrepreneurial activity. The different going is considered near the estimation of marketing recoupment. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-06T11:46:41Z
2012-03-06T11:46:41Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зюкова И. А. Инструменты для качественной оценки маркетинга / И. А. Зюкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 180–191.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1233 |
|
Language |
ru
|
|