Запис Детальніше

Инструменты для качественной оценки маркетинга

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Инструменты для качественной оценки маркетинга
 
Creator Зюкова, Ирина Алексеевна
 
Subject маркетинг
бізнес-результати
якісна оцінка діяльності
ефективність
чистий прибуток
marketing
business results
quality assessment activities
efficiency
net income
123.456:789
 
Description Показано вплив маркетингових витрат на результати
підприємницької діяльності. Розглянуто різні підходи до оцінки окупності маркетингу.
Influence of marketings charges is rotined on the
results of entrepreneurial activity. The different going is considered near the estimation of marketing recoupment.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-06T11:46:41Z
2012-03-06T11:46:41Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Зюкова И. А. Инструменты для качественной оценки маркетинга / И. А. Зюкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 180–191.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1233
 
Language ru