Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії
|
|
Creator |
Карпенко, Ю. М.
|
|
Subject |
власні товарні марки
private label український ритейл торговельні мережі розвиток власних товарних марок Ukrainian retail commercial networks developing private label 339.13 |
|
Description |
У статті висвітлено особливості застосування власних товарних марок на українському ринку, розглянуто тенденції щодо проникнення в різні категорії товарів, визначено переваги та ризики застосування private label. Запропоновано класифікаційні ознаки для портфелю власних товарних марок, виділено підходи щодо їх присвоєння і використання, сформовано етапи впровадження private label на українському ринку.
The article highlights the features of using their private label on the Ukrainian market, the tendencies of penetration in different product categories, defined benefits and risks of the use of private label. Classification features for its own portfolio of trademarks, dedicated approach to their acquisition and use, the implementation stages of private label formed in the Ukrainian market. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-06T11:59:29Z
2012-03-06T11:59:29Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпенко Ю. М. Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії / Ю. М. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 202–214.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1235 |
|
Language |
uk
|
|