Запис Детальніше

Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії
 
Creator Карпенко, Ю. М.
 
Subject власні товарні марки
private label
український ритейл
торговельні мережі
розвиток власних товарних марок
Ukrainian retail
commercial networks
developing private label
339.13
 
Description У статті висвітлено особливості застосування власних товарних марок на українському ринку, розглянуто тенденції щодо проникнення в різні категорії товарів, визначено переваги та ризики застосування private label. Запропоновано класифікаційні ознаки для портфелю власних товарних марок, виділено підходи щодо їх присвоєння і використання, сформовано етапи впровадження private label на українському ринку.
The article highlights the features of using their private label on the Ukrainian market, the tendencies of penetration in different product categories, defined benefits and risks of the use of private label. Classification features for its own portfolio of trademarks, dedicated approach to their acquisition and use, the implementation
stages of private label formed in the Ukrainian market.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-06T11:59:29Z
2012-03-06T11:59:29Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Карпенко Ю. М. Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії / Ю. М. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 202–214.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1235
 
Language uk