Запис Детальніше

Використання інноваційного маркетингу підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інноваційного маркетингу підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств України
 
Creator Кірносова, М. В.
 
Subject інноваційний маркетинг
конкурентоспроможність
ринок маркетингових інновацій
innovative marketing
competitiveness
market of marketing innovations
658.5:330.341.1(477)
 
Description Предметом аналізу у статті є проблема впровадження
системи інноваційного маркетингу на промислових підприємствах України як важливої складової підвищення їх конкурентоспроможності. Досліджено сутність інновацій в маркетингу. Визначено комунікації на ринку маркетингових інновацій.
The subject of the thesis is the problem of introduction
of innovative marketing system at the industrial enterprises of Ukraine
as an important component of increase of their competitiveness. The
essence of innovations in marketing is investigated. The communications
in the market of marketing innovations are defined.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-06T12:02:47Z
2012-03-06T12:02:47Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кірносова М. В. Використання інноваційного маркетингу підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств України / М. В. Кірносова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 215–223.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1236
 
Language uk