Засади формування асортименту сучасного торговельного закладу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Засади формування асортименту сучасного торговельного закладу
|
|
Creator |
Левицький, Д. В.
|
|
Subject |
асортимент
номенклатура потреби роздрібна торгівля range nomenclature needs retail 658.8 |
|
Description |
У статті розглядаються фундаментальні принципи формування асортименту роздрібної торгівлі. Theme Article — fundamental principles of product mix with retail. Total amount of 8 pages. The article exposition of modern principles of product mix with retail. The example of the needs of consumers. The list of most important components of product mix. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-06T13:13:55Z
2012-03-06T13:13:55Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Левицький Д. В. Засади формування асортименту сучасного торговельного закладу / Д. В. Левицький // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 244–252.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1239 |
|
Language |
uk
|
|