Запис Детальніше

Засади формування асортименту сучасного торговельного закладу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Засади формування асортименту сучасного торговельного закладу
 
Creator Левицький, Д. В.
 
Subject асортимент
номенклатура
потреби
роздрібна торгівля
range
nomenclature
needs
retail
658.8
 
Description У статті розглядаються фундаментальні принципи
формування асортименту роздрібної торгівлі.
Theme Article — fundamental principles of product mix with retail. Total amount of 8 pages. The article exposition of modern principles of product mix with retail. The example of the needs of consumers. The list of most important components of product mix.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-06T13:13:55Z
2012-03-06T13:13:55Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Левицький Д. В. Засади формування асортименту сучасного торговельного закладу / Д. В. Левицький // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 244–252.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1239
 
Language uk