Запис Детальніше

Підходи до визначення конкурентних бренд-стратегій банків України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до визначення конкурентних бренд-стратегій банків України
 
Creator Маслова, Н. О.
 
Subject бренд
брендінг
стратегії банків
brand
branding
banks strategy
339.138:336.71
 
Description У статті розкрито актуальні питання, пов’язані з теоретичними дослідженнями поняття «брендінг банку» та практикою реалізації брендінгу у вітчизняних банках. Сформульовано дефініція «конкурентна бренд-стратегія банку» та розроблено варіанти бренд-стратегій із наданням рекомендацій до їх застосування в сучасних умовах розвитку банків України.
The article highlights current issues related to theoretical research the concept of «branding the bank» and the practice of branding by domestic banks. Formulated the definition of «competitive
brand strategy of the Bank and the variants of brand strategies with providing recommendations for their use in modern conditions of development banks in Ukraine.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-06T13:25:34Z
2012-03-06T13:25:34Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Маслова Н. О. Підходи до визначення конкурентних бренд-стратегій банків України / Н. О. Маслова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 269–279.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1242
 
Language uk