Запис Детальніше

Система внутрішнього маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система внутрішнього маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі
 
Creator Окунєва, Ольга Володимирівна
Okuneva, Olga
 
Subject внутрішній маркетинг
маркетинговий інструментарій
система внутрішнього маркетингу
роздрібний ринок
internal marketing
marketing tools
internal marketing system
retail market
331.01.
 
Description Метою статті є висвітлення унікального набору інструментів внутрішнього маркетингу, який притаманний лише компаніям роздрібної торгівлі. Аналіз результатів практики внутрішнього маркетингу ключових гравців ринку. Інтегрування виявлених напрямків роботи в систему внутрішнього маркетингу на ринку рітейлу.
The purpose of the article is to highlight the unique internal marketing tools, which are inherent only to retailers. The paper considers the analysis of the results of internal marketing practices of key market players. The work presents the integration of areas identified in internal marketing in the retail market.
 
Publisher ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
 
Date 2012-03-06T13:31:20Z
2012-03-06T13:31:20Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Окунєва О. В. Система внутрішнього маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі / О. В. Окунєва // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 280–291.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1243
 
Language uk