Запис Детальніше

Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину II

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину II
 
Creator Півень, О. П.
Пузак, Н. О.
Хренов, О. М.
 
Subject препарати-інгібітори рецепторів ангіотензину ІІ
маркетингові дослідження
ринок антигіпертензивних засобів
концентрація
монополізація
конкуренція
medications inhibitors of angiotensin II
marketing research
market for antihypertensive medications
concentration
monopolization
competition
659.1:661.12
 
Description Проведено аналіз товарної, фірмової та цінової структури ринку інгібіторів ангіотензину ІІ. Визначено рівень концентрації та монополізації виробництва препаратів. Розраховано коефіцієнт ліквідності цін та встановлено сегменти ринку які характеризуються низькою конкуренцією. Обґрунтовано необхідність розширення ринку досліджуваних препаратів за рахунок вітчизняного
виробництва.
Have been carried an analyzed of commodity, brand
and price of the market structure of inhibitors of angiotensin II. Have been defined the level of concentration and monopolization of medications. Calculated coefficient of liquidity and prices set market
segments characterized by low competition. Have been carried an
analyzed index of coefficients and average trade mark-up on drugsbrands.
Have been justified the need to extend the market researched
drugs through national production.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T09:40:40Z
2012-03-12T09:40:40Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Півень О. П. Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину II / О. П. Півень, Н. О. Пузак, О. М. Хренов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 306–314.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1246
 
Language uk