Запис Детальніше

Роль та місце ПР у системі управління підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль та місце ПР у системі управління підприємств
 
Creator Примак, Тетяна Олександрівна
 
Subject паблік рілейшнз
PR
управління підприємством
маркетинг
public relations
business management
marketing
330.338
 
Description Найбільша проблема у застосуванні інструментарію
ПР у вітчизняному бізнесі полягає у не правильному розумінні його сутності та недооцінюванні ролі в системі управління ринковою діяльністю підприємств, формуванні брендів та маркетингу. На більшості підприємств України ПР-служба знаходиться у підпорядкуванні відділу маркетингу. Це не правильно, оскільки знижує ефективність ПР-діяльності та звужує повноваження ПР-фахівців.
У статті обґрунтовано новий погляд на роль та місце ПР у системі управління підприємством.
The biggest problem in applying tools of PR in the
Ukrainian business is not a correct understanding of its essence and underestimates the role in the management, the formation of brand and marketing. In most enterprises in Ukraine PR department is
subordinate to the marketing department. This is not correct, because it reduces the effectiveness of PR activities and reduces the power of
PR-specialists. In the article substantiate a new perspective on the role and place PR in management.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T09:45:23Z
2012-03-12T09:45:23Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Примак Т. О. Роль та місце ПР у системі управління підприємств / Т. О. Примак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 315–322.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1247
 
Language uk