Запис Детальніше

Інфраструктура товарного ринку — реалізація складових маркетингового комплексу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інфраструктура товарного ринку — реалізація складових маркетингового комплексу
 
Creator Савощенко, Анатолій Семенович
 
Subject обмін
розподіл
розповсюдження
товар
просування
споживання
інфраструктура
маркетинг
exchange
distribution
spreading
goods promotion
consumption
infrastructure
marketing
339.138
 
Description Розглядається розвиток обміну продуктами праці та
діяльністю, зв’язок обміну з розподілом та споживанням. Аналізується роль обміну у виникненні товарного виробництва та товарного ринку, передумов формування методів та засобів управління
ним. Висвітлено розмаїття підходів до визначення змісту елементів комплексу маркетингу «розповсюдження» і «просування», реалізація їх інфраструктурою товарного ринку. Під нею розуміють
«сукупність видів діяльності та суб’єктів господарювання, які забезпечують обсяг речових чинників виробництва і товарів кінцевого споживання й надають комплекс послуг…». Підкреслюється необхідність розвитку сучасної інфраструктури, яка забезпечувала б суб’єктам ринку належні умови для здійснення маркетингової діяльності.
The article reviews the development of the exchange of labour products and interaction of the exchange with distribution and consumption. The article analyzes the role of exchange in
commodity market, conditions of creating methods and tools of their management. The article highlights the range of approaches to define the substance of marketing mix components — «distribution spreading» and «promotion», their realization with the infrastructure of the commodity market. It is understood as the combination the kinds of activities of business units, which provide the circulation of material
factors and final goods and also provide services. The article underlines the necessity of the development of modern infrastructure, which could provide the market with proper conditions to carry out marketing activity.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T13:14:31Z
2012-03-12T13:14:31Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Савощенко А. С. Інфраструктура товарного ринку — реалізація складових маркетингового комплексу / А. С. Савощенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 322–330.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1248
 
Language uk