Запис Детальніше

Концептуальні зміни у системі сервісного обслуговування офіційних автодилерів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні зміни у системі сервісного обслуговування офіційних автодилерів
 
Creator Сафоненко, А. М.
Бугаев, В. В.
 
Subject автодилери
сервісне обслуговування
сервісна політика
характеристики «ідеального» сервісу
активна взаємодія з кліентом
auto dealers
service
service policies
characteristics of «ideal» service
active interaction with the client
658.6:338.46
 
Description У статті викладено матеріали дослідження основних
тенденцій розвитку сервісного обслуговування у системі автодилерів, обгрунтовано його провідну роль, обумовлену змінами у структурі прибутку автодилерів у кризовий та післякризовий періоди, запропоновані шляхи збереження та розширення кола клієнтів, взаємовідносини з якими необхідно будувати використовуючи
новітні технології маркетингу взаємодії.
The article describes the research material of basic tendencies developments in the service of car dealers, his leading role is reasonable, that conditioned by changes in the structure of profit car dealers in crisis and post-crisis periods, the ways are offered of maintaining and expanding range of clients and relationship with them must be built by using the latest technology, marketing interaction.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T13:20:04Z
2012-03-12T13:20:04Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Сафоненко А. М. Концептуальні зміни у системі сервісного обслуговування офіційних автодилерів / А. М. Сафоненко, В. В. Бугаев // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 330–342.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1249
 
Language uk