Маркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталу
|
|
Creator |
Солнцев, С. О.
Бажеріна, К. В. |
|
Subject |
бренд
торгова марка вартість торгової марки марочний капітал brand brand value brand capital торговая марка стоимость торговой марки марочный капитал 339.138 |
|
Description |
Визначено взаємозв’язок вартості торгової марки і марочного капіталу, проаналізовані переваги і недоліки методів їх оцінки, а також запропонований власний метод оцінки вартості торгової марки.
An interconnection cost of the brand and brand equity, analyzed the advantages and disadvantages of their evaluation, and proposed its own method of valuation of the brand. Определена взаимосвязь стоимости торговой марки и марочного капитала, проанализированы преимущества и недостатки методов их оценки, а также предложен собственный метод оценки стоимости торговой марки. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-12T13:25:26Z
2012-03-12T13:25:26Z 2011-08-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Солнцев С. О. Маркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталу / С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 342–355.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1250 |
|
Language |
uk
|
|