Запис Детальніше

Маркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталу
 
Creator Солнцев, С. О.
Бажеріна, К. В.
 
Subject бренд
торгова марка
вартість торгової марки
марочний капітал
brand
brand value
brand capital
торговая марка
стоимость торговой марки
марочный капитал
339.138
 
Description Визначено взаємозв’язок вартості торгової марки і марочного капіталу, проаналізовані переваги і недоліки методів їх оцінки, а також запропонований власний метод оцінки вартості торгової марки.
An interconnection cost of the brand and brand equity, analyzed the advantages and disadvantages of their evaluation, and proposed its own method of valuation of the brand.
Определена взаимосвязь стоимости торговой марки и марочного капитала, проанализированы преимущества и недостатки методов их оценки, а также предложен собственный метод оценки стоимости торговой марки.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T13:25:26Z
2012-03-12T13:25:26Z
2011-08-11
 
Type Article
 
Identifier Солнцев С. О. Маркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталу / С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 342–355.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1250
 
Language uk