Запис Детальніше

Оцінювання маркетингових ризиків при виведенні нового товару на ринок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання маркетингових ризиків при виведенні нового товару на ринок
 
Creator Солнцев, С. О.
Овчиннікова, Анна В.
 
Subject маркетинговий ризик
оцінювання ризиків
методи оцінювання ризиків
прийняття рішень
marketing risk
risk assessment
methods of risk assessment
decision-making
330.131.7
 
Description У статті розглянуто існуючі методи оцінювання ризиків, їх сутність, основні переваги та недоліки їх використання. Визначено критерії вибору маркетингових методів оцінювання ризиків. Запропоновано методику оцінювання маркетингових ризиків,
що дозволяє більш повно охопити різні групи ризиків.
The article presents the existing methods of risk
assessment, their essence, the key advantages and disadvantages of their use. The criteria for selecting the marketing methods of risk assessment are defined. The technique for marketing risk assessment which enables to embrace different groups of risks to a greater extent
is offered.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T13:29:24Z
2012-03-12T13:29:24Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Солнцев С. О. Оцінювання маркетингових ризиків при виведенні нового товару на ринок / С. О. Солнцев, А. В. Овчиннікова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київс. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 356–365.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1251
 
Language uk