Запис Детальніше

Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств
 
Creator Страшинська, Л. В.
Самонова, Т. Б.
 
Subject комунікаційна кампанія
ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій
туристичні підприємства
соціально-психологічний стан споживачів туристичних послуг
communication campaign
efficiency of integrated marketing communications
tourism companies
consumers’ socio-psychological state of travel services
338.48
 
Description У статті наведено розробку методики комплексної
оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств та обґрунтовано алгоритм її впровадження на підприємствах туристичної галузі.
In the article development of complex method estimation of efficiency of computer-integrated marketings communications of tourist enterprises and grounded algorithm of its introduction is
resulted on the enterprises of tourist industry.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T13:34:17Z
2012-03-12T13:34:17Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Страшинська Л. В. Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 365–373.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1252
 
Language uk