Організація формування маркетингової комунікаційної стратегії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація формування маркетингової комунікаційної стратегії
|
|
Creator |
Сушко, О. В.
|
|
Subject |
моделювання
управління маркетингові комунікації комплексний підхід торгівля нерухомість design management marketings communications complex approach trade real estate 658.8 |
|
Description |
Розглянуті механізми формування маркетингової комунікаційної стратегії для торгівлі об’єктами нерухомості на базі комплексного підходу. Виявлено, що результатом зростаючого використання комунікацій в економіці, політиці і культурі є створення інформаційного середовища суспільства.
The considered mechanisms of forming of marketing of communication strategy are for trading in the objects of the real estate on the base of complex approach. It is discovered that the result of the growing use of communications in an econom |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-12T13:41:37Z
2012-03-12T13:41:37Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сушко О. В. Організація формування маркетингової комунікаційної стратегії / О. В. Сушко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 374–382.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1253 |
|
Language |
uk
|
|