Запис Детальніше

Організація формування маркетингової комунікаційної стратегії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація формування маркетингової комунікаційної стратегії
 
Creator Сушко, О. В.
 
Subject моделювання
управління
маркетингові комунікації
комплексний підхід
торгівля
нерухомість
design
management
marketings communications
complex approach
trade
real estate
658.8
 
Description Розглянуті механізми формування маркетингової комунікаційної стратегії для торгівлі об’єктами нерухомості на базі комплексного підходу. Виявлено, що результатом зростаючого використання комунікацій в економіці, політиці і культурі є створення інформаційного середовища суспільства.
The considered mechanisms of forming of marketing
of communication strategy are for trading in the objects of the real estate on the base of complex approach. It is discovered that the result of the growing use of communications in an econom
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T13:41:37Z
2012-03-12T13:41:37Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Сушко О. В. Організація формування маркетингової комунікаційної стратегії / О. В. Сушко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 374–382.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1253
 
Language uk