Запис Детальніше

Особливості розвитку брендів ринку мінеральної води

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості розвитку брендів ринку мінеральної води
 
Creator Фертюк, Світлана Володимирівна
 
Subject мінеральна вода
бренд
брендинг
товар
ринок
маркетинг
mineral water
brand
branding
commodity
market
marketing
669.1(085):339.13-032.27
 
Description У роботі досліджено особливості розвитку брендів,
підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств, нарощування їх ринкового потенціалу та нематеріальних активів, визначено продуктивні методичні підходи та перспективні тенденції розвитку сегментів ринку мінеральних вод.
In the work is investigated the features of brands’ development in the increase of efficiency of the enterprise marketing activity, their market potential and immaterial assets are stipulated
productive methodical approaches and perspective progress of development the segments of mineral waters market.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T13:46:20Z
2012-03-12T13:46:20Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Фертюк С. В. Особливості розвитку брендів ринку мінеральної води / С. В. Фертюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – С. 383–391.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1254
 
Language uk