Брендинг дитячих товарів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Брендинг дитячих товарів
|
|
Creator |
Шевченко, Олена Леонідівна
|
|
Subject |
дитячі товари
діти брендинг бренд торговельна марка бренд дитячих товарів children’s goods children branding brand trade mark brand of children’s goods 339.138 |
|
Description |
У статті висвітлено принципи розробки і підтримання брендів дитячої продукції. Автор розкриває особливості такого ринкового сегменту як «діти» та специфічні риси їхньої поведінки і сприйняття на прикладі різних вікових груп. Проаналізовано основні чинники, що створюють вплив на дитячу поведінку і приводить до відповідних купівельних рішень. The article presents the fundamental principles of building and supporting in area of children’s brands. The author discusses the characteristics of such market segment as «children» and specific features of their behavior and perception according to example of different age groups. Basic approaches of influence for children’s behavior which provokes corresponding purchase decisions have been considered. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-12T13:50:39Z
2012-03-12T13:50:39Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко О. Л. Брендинг дитячих товарів / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 391–406.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1255 |
|
Language |
uk
|
|