Запис Детальніше

Брендинг дитячих товарів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг дитячих товарів
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
 
Subject дитячі товари
діти
брендинг
бренд
торговельна марка
бренд дитячих товарів
children’s goods
children
branding
brand
trade mark
brand of children’s goods
339.138
 
Description У статті висвітлено принципи розробки і підтримання брендів дитячої продукції. Автор розкриває особливості такого ринкового сегменту як «діти» та специфічні риси їхньої поведінки і
сприйняття на прикладі різних вікових груп. Проаналізовано основні чинники, що створюють вплив на дитячу поведінку і приводить до відповідних купівельних рішень.
The article presents the fundamental principles of
building and supporting in area of children’s brands. The author discusses the characteristics of such market segment as «children»
and specific features of their behavior and perception according to example of different age groups. Basic approaches of influence for
children’s behavior which provokes corresponding purchase decisions have been considered.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T13:50:39Z
2012-03-12T13:50:39Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Брендинг дитячих товарів / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 391–406.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1255
 
Language uk