Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Яковлєв, А. І.
Ларка, Л. С. |
|
Subject |
маркетингове дослідження
інформація постачальник місткість ринку кон’юнктура конкуренти споживачі marketing research information supplier market capacity the conjuncture rivals consumers 339.13:138.100 |
|
Description |
Систематизовано ознаки класифікації інформації для маркетингових досліджень. Наведено основні види постачальників маркетингової інформації та її зміст залежно від мети маркетингового дослідження. The classification signs of information for the marketing research are systematized. The main types of the marketing information suppliers and its contents depending on purposes of the marketing research are given. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-12T13:55:03Z
2012-03-12T13:55:03Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яковлєв А. І. Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 406–418.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1256 |
|
Language |
uk
|
|