Запис Детальніше

Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень
 
Creator Яковлєв, А. І.
Ларка, Л. С.
 
Subject маркетингове дослідження
інформація
постачальник
місткість ринку
кон’юнктура
конкуренти
споживачі
marketing research
information
supplier
market capacity
the conjuncture
rivals
consumers
339.13:138.100
 
Description Систематизовано ознаки класифікації інформації для
маркетингових досліджень. Наведено основні види постачальників маркетингової інформації та її зміст залежно від мети маркетингового дослідження.
The classification signs of information for the
marketing research are systematized. The main types of the marketing information suppliers and its contents depending on purposes of the
marketing research are given.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T13:55:03Z
2012-03-12T13:55:03Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Яковлєв А. І. Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 406–418.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1256
 
Language uk