Запис Детальніше

Проблема динаміки і перспективи у розвитку маркетингу і маркетингових досліджень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема динаміки і перспективи у розвитку маркетингу і маркетингових досліджень
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
 
Subject ринок
маркетинг
система
моделі досліджень
сегментація
market
marketing
system
models of researches
segmentation
339.138
 
Description В статті досліджено основні тенденції еволюції систем маркетингу, підходи до спеціального науково-практичного моделювання і оцінок параметрів розвитку соціально-економічних
явищ, конструктивно опрацьовано актуальні аспекти їх проблематики.
The evolution of the marketing systems, features of the special scientific and practical models, estimations of parameters of development of the social and economic phenomena, are analysed in
the article.
 
Publisher ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
 
Date 2012-03-12T13:58:54Z
2012-03-12T13:58:54Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Проблема динаміки і перспективи у розвитку маркетингу і маркетингових досліджень / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки [Електронний ресурс] : зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 418–430.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1257
 
Language uk