Запис Детальніше

Послідовність формування системи маркетингу підприємства в середовищі інтернету

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Послідовність формування системи маркетингу підприємства в середовищі інтернету
 
Creator Бойчук, І. В.
 
Subject веб-сервер
веб-сторінка
маркетингові цілі розміщення веб-сервера підприємства в мережі
критерії оцінки маркетингових цілей
процес планування маркетингової діяльності підприємства в мережі
план рекламної кампанії в Інтернеті
складові бізнес-плану роботи в Інтернеті
web server
web page
marketing’s whole placing of web server of enterprise
is in networks
criteria of estimation of marketing’s aims
process of planning of marketing activity of enterprise in a network
plan of publicity campaign in the Internet
constituents of business plan of work in the Internet
658.324:336
 
Description В статті представлено послідовність процесу формування системи маркетингу підприємства в мережі Інтернет на базі використання веб-сервера. З’ясовані основні завдання планування маркетингової діяльності і визначена специфіка проведення етапів бізнес-планування в мережі.
In the article the sequence of process of forming of the system of marketing of enterprise is presented in a network the Internet on the base of the use of web server. The basic tasks of planning of marketing activity and certain specific of lead through of the stages are found out business-planning in a network.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-12T14:05:33Z
2012-03-12T14:05:33Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бойчук І. В. Послідовність формування системи маркетингу підприємства в середовищі інтернету / І. В. Бойчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 430–440.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1258
 
Language uk