Запис Детальніше

Кредитно-інвестиційна стратегія комерційного банку в умовах нестабільності маркетингового середовища

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кредитно-інвестиційна стратегія комерційного банку в умовах нестабільності маркетингового середовища
 
Creator Андрос, С. В.
 
Subject кредит
маркетинг
ризик
стратегія
ставка відсотка
credit
marketing
risk
strategy
interest rate
кредит
маркетинг
риск
стратегия
ставка процента
336.717.3
 
Description Розглянуто підходи до формування кредитної стратегії банків. Визначено фактори впливу на збалансованість кредитної політики банків. Розглянуто етапи формування кредитної політики банків в умовах нестабільності для побудови адекватної системи управління. Удосконалено методичні підходи до визначення кредитоспроможності позичальників та формування забезпечення за позиками.
The approaches to the credit of the banks strategy. The factors that influence the balance of the credit policy of banks. The stages of the credit policy of banks in unstable conditions for building an adequate system of governance. Methods of determining the creditworthiness of borrowers and collateral.
Рассмотрены подходы к формированию кредитной стратегии банков. Определены факторы влияния на сбалансированность кредитной политики банков.
Рассмотрены этапы формирования кредитной политики банков в условиях нестабильности для построения адекватной системы управления. Усовершенствованы методические подходы к определению кредитоспособности заемщиков и формирования обеспечения по займам.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-13T12:20:23Z
2012-03-13T12:20:23Z
2011-08-19
 
Type Article
 
Identifier Андрос С. В. Кредитно-інвестиційна стратегія комерційного банку в умовах нестабільності маркетингового середовища / С. В. Андрос // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 441–450.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1259
 
Language uk