Запис Детальніше

Маркетинговий підхід до створення системи управління розвитком плодоовочевою промисловістю

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до створення системи управління розвитком плодоовочевою промисловістю
 
Creator Близький, Р. С.
 
Subject маркетинг
системний підхід
плодоовочева промисловість
аналіз взаємодії
модель управління
ринкова конкуренція
рівні управління
marketing
approach of the systems
fruit and vegetable industry
analysis of co-operation
case frame
market competition
even managements
005.346:694/635
 
Description Розглянуто концепцію маркетингового управління плодоовочевою промисловістю України. Головну увагу приділено моделюванню процесу управління розвитком плодоовочевою промисловістю на базі системного підходу, в основі якого лежить тісна взаємодія різних рівнів управління.
Considered conception of marketing management of Ukraine fruit and vegetable industry. Main attention is spared the design of process of management development fruit and vegetable industry on the base of approach of the systems, close co-operation of different levels of management lies in basis of which.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-13T12:24:25Z
2012-03-13T12:24:25Z
2011-08-01
 
Type Article
 
Identifier Близький Р. С. Маркетинговий підхід до створення системи управління розвитком плодоовочевою промисловістю / Р. С. Близький // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 450–459.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1260
 
Language uk