Запис Детальніше

Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції
 
Creator Бухтатий, О. Є.
 
Subject маркетинг
інформація
засоби масової інформації
медіа-конвергенція
вестернізація
marketing
information
mass media
mediaconvergence
westernization
339.138
 
Description У статті досліджено та проаналізовано проблематику
еволюції функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції.
Тmarketing of mass media in terms of mediaconvergence.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-13T12:28:31Z
2012-03-13T12:28:31Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бухтатий О. Є. Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції / О. Є. Бухтатий // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 459–470.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1261
 
Language uk