Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції
|
|
Creator |
Бухтатий, О. Є.
|
|
Subject |
маркетинг
інформація засоби масової інформації медіа-конвергенція вестернізація marketing information mass media mediaconvergence westernization 339.138 |
|
Description |
У статті досліджено та проаналізовано проблематику еволюції функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції. Тmarketing of mass media in terms of mediaconvergence. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-13T12:28:31Z
2012-03-13T12:28:31Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бухтатий О. Є. Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції / О. Є. Бухтатий // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 459–470.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1261 |
|
Language |
uk
|
|