Запис Детальніше

Особливості стартегічного маркетингу територіальної взаємодії в умовах євроінтеграції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості стартегічного маркетингу територіальної взаємодії в умовах євроінтеграції
 
Creator Войтович, Н. В.
 
Subject стратегічний маркетинг
стратегічне планування
транскордонні території в умовах євроінтеграції
strategic marketing
strategic planning
cross-border areas in terms of European integration
338.26
 
Description У статті розглянуто сучасні проблеми, що зумовлюють необхідність розвитку стратегічного маркетингу територіальної взаємодії. Охарактеризовано стратегічні орієнтири для забезпечення стратегічного планування і управління конкурентноздатними регіонами. З позицій стратегічного маркетингу розглянуто маркетингові стратегії та інновації розвитку регіонів, особливо
транскордонних територій в умовах євроінтеграції.
The article deals with contemporary issues and the necessity to develop strategic marketing territorial interactions. The characteristic
of the strategic guidelines for strategic planning and management competitive regions. In terms of strategic marketing deals with marketing strategies and innovation of development regions,
especially cross-border regions in European integration.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-13T12:37:31Z
2012-03-13T12:37:31Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Войтович Н. В. Особливості стартегічного маркетингу територіальної взаємодії в умовах євроінтеграції / Н. В. Войтович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Спец. вип.: Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики : в 2 т. – Т. 2, Ч. І. / редкол.: А. Ф. Павленко [та ін.]. – С. 470–477.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1262
 
Language uk