Запис Детальніше

Виставковий маркетинг-менеджмент: стратегія діяльності сьогодення

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Виставковий маркетинг-менеджмент: стратегія діяльності сьогодення
 
Creator Голіцин, Андрій Миколайович
 
Subject eкспонент
виставка
виставковий аудит
ROI
exhibitor
exhibition
exhibition audit
659.15
 
Description Стаття присвячена актуальним питанням маркетингової
діяльності підприємств у сфері виставкової справи в сучасних умовах
турбулентності світових економічних процесів. У роботі проаналізовано шляхи виміру маркетингових результатів, ефективного створення ціннісної пропозиції, основні виставкові показники та нові способи здійснення маркетингових комунікацій виставкової діяльності.
This article is dedicated to the actual aspects of marketing
management of enterprises in the sphere of exhibition activities in
present conditions of turbulent world economic processes. The ways
of instrumentation of marketing results are analyzed and new ways of
conducting marketing communication policy were proposed.
 
Publisher ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
 
Date 2012-03-13T12:41:39Z
2012-03-13T12:41:39Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Голіцин А. М. Виставковий маркетинг-менеджмент: стратегія діяльності сьогодення / А. М. Голіцин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 477–485.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1263
 
Language uk