Запис Детальніше

Попередня оцінка цінових стратегій підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Попередня оцінка цінових стратегій підприємств
 
Creator Дугіна, Світлана Іванівна
 
Subject ціна
стратегія ціноутворення
стратегічний аналіз
формування стратегії
типи цінових стратегій
price
pricing strategy
strategy analyses
models of the pricing strategies
330.338
 
Description У статті досліджено сутність та особливості ключових чинників успішної діяльності фірми з питань ціноутворення, які є провідними елементами загальної маркетингової стратегії. Підкреслено взаємозв’язок цінової і маркетингової стратегії та його місце і роль у забезпеченні ефективності маркетингової діяльності.
Article provides with the research of the main points and key factors of the successful activity of the firm in respect of the pricing which are the leading elements of the general marketing
strategy. The author underlined interconnection between the pricing
and marketing strategy and its place and the role in support of the
effective marketing activity.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-13T12:45:26Z
2012-03-13T12:45:26Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Дугіна С. І. Попередня оцінка цінових стратегій підприємств / С. І. Дугіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 485–493.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1264
 
Language uk