Попередня оцінка цінових стратегій підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Попередня оцінка цінових стратегій підприємств
|
|
Creator |
Дугіна, Світлана Іванівна
|
|
Subject |
ціна
стратегія ціноутворення стратегічний аналіз формування стратегії типи цінових стратегій price pricing strategy strategy analyses models of the pricing strategies 330.338 |
|
Description |
У статті досліджено сутність та особливості ключових чинників успішної діяльності фірми з питань ціноутворення, які є провідними елементами загальної маркетингової стратегії. Підкреслено взаємозв’язок цінової і маркетингової стратегії та його місце і роль у забезпеченні ефективності маркетингової діяльності.
Article provides with the research of the main points and key factors of the successful activity of the firm in respect of the pricing which are the leading elements of the general marketing strategy. The author underlined interconnection between the pricing and marketing strategy and its place and the role in support of the effective marketing activity. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-13T12:45:26Z
2012-03-13T12:45:26Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дугіна С. І. Попередня оцінка цінових стратегій підприємств / С. І. Дугіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 485–493.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1264 |
|
Language |
uk
|
|