Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі
|
|
Creator |
Дуріхіна, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
машинобудування
машинобудівне підприємство маркетингова стратегія конкурентоспроможність machine-building machine-building enterprise marketing strategy competitiveness 339.138 |
|
Description |
У статті розглянуто сучасний стан та проблеми машинобудування України. Описано можливі стратегії розвитку машинобудівних підприємств.
The article is devoted the present position and problems of machine building in Ukraine. Also described possible strategies of development machine building enterprises. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-13T12:49:50Z
2012-03-13T12:49:50Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дуріхіна О. В. Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі / О. В. Дуріхіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 493–501.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1265 |
|
Language |
uk
|
|