Запис Детальніше

Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі
 
Creator Дуріхіна, Олена Володимирівна
 
Subject машинобудування
машинобудівне підприємство
маркетингова стратегія
конкурентоспроможність
machine-building
machine-building enterprise
marketing strategy
competitiveness
339.138
 
Description У статті розглянуто сучасний стан та проблеми машинобудування України. Описано можливі стратегії розвитку машинобудівних підприємств.
The article is devoted the present position and
problems of machine building in Ukraine. Also described possible strategies of development machine building enterprises.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-13T12:49:50Z
2012-03-13T12:49:50Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Дуріхіна О. В. Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі / О. В. Дуріхіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 493–501.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1265
 
Language uk