Розвиток туризму як релевантний чинник формування позитивного іміджу України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток туризму як релевантний чинник формування позитивного іміджу України
|
|
Creator |
Кирилова, О. В.
|
|
Subject |
туризм
дифузія інновацій позитивний імідж маркетинг іміджу території tourism diffusion of innovations positive image marketing of image of territory 658.8 |
|
Description |
У статті досліджено проблематику взаємозв’язку процесів розвитку туризму та формування позитивного міжнародного іміджу України.
The article probes and analyzes of intercommunication of processes of development of tourism and forming of positive international image of Ukraine. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-13T12:57:19Z
2012-03-13T12:57:19Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кирилова О. В. Розвиток туризму як релевантний чинник формування позитивного іміджу України / О. В. Кирилова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 511–520.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1267 |
|
Language |
uk
|
|