Запис Детальніше

Розвиток туризму як релевантний чинник формування позитивного іміджу України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток туризму як релевантний чинник формування позитивного іміджу України
 
Creator Кирилова, О. В.
 
Subject туризм
дифузія інновацій
позитивний імідж
маркетинг іміджу території
tourism
diffusion of innovations
positive image
marketing of image of territory
658.8
 
Description У статті досліджено проблематику взаємозв’язку процесів розвитку туризму та формування позитивного міжнародного іміджу України.
The article probes and analyzes of intercommunication of processes of development of tourism and forming of positive international image of Ukraine.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-13T12:57:19Z
2012-03-13T12:57:19Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кирилова О. В. Розвиток туризму як релевантний чинник формування позитивного іміджу України / О. В. Кирилова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 511–520.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1267
 
Language uk