Концептуальні основи управління маркетингом на сучасних підприємствах
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні основи управління маркетингом на сучасних підприємствах
|
|
Creator |
Наумова, О. Е.
|
|
Subject |
управління маркетингом
маркетингова діяльність підприємство конкурентоспроможність ринкові позиції marketing management marketing activity business competitive market position 339.138:658 |
|
Description |
Стаття містить узагальнення існуючих підходів до управління маркетинговою діяльністю на підприємствах. Проведено уточнення поняття «управління маркетингом». Визначено основні проблеми при здійсненні управління маркетингом на вітчизняних підприємствах. The article contains a generalization of existing approaches to managing marketing activities for enterprises. A refinement of the concept of «marketing management». The basic problem in the implementation of marketing management to domestic enterprises. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-13T14:02:37Z
2012-03-13T14:02:37Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наумова О. Е. Концептуальні основи управління маркетингом на сучасних підприємствах / О. Е. Наумова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 556–564.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1272 |
|
Language |
uk
|
|