Запис Детальніше

Концептуальні основи управління маркетингом на сучасних підприємствах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні основи управління маркетингом на сучасних підприємствах
 
Creator Наумова, О. Е.
 
Subject управління маркетингом
маркетингова діяльність
підприємство
конкурентоспроможність
ринкові позиції
marketing management
marketing activity
business
competitive
market position
339.138:658
 
Description Стаття містить узагальнення існуючих підходів до
управління маркетинговою діяльністю на підприємствах. Проведено уточнення поняття «управління маркетингом». Визначено основні проблеми при здійсненні управління маркетингом на вітчизняних підприємствах.
The article contains a generalization of existing
approaches to managing marketing activities for enterprises. A refinement of the concept of «marketing management». The basic problem in the implementation of marketing management to domestic
enterprises.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-13T14:02:37Z
2012-03-13T14:02:37Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Наумова О. Е. Концептуальні основи управління маркетингом на сучасних підприємствах / О. Е. Наумова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 556–564.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1272
 
Language uk