Тлумачення категорії маркетинг інновацій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Тлумачення категорії маркетинг інновацій
|
|
Creator |
Окландер, Т. О.
|
|
Subject |
інновація
маркетинг інновацій інноваційний цикл технопарк innovation marketing of innovations innovative cycle tekhnopark 65.01 |
|
Description |
У статті запропоновано визначення категорії маркетинг інновацій. Виявлено умови, при яких концепція, методологія, методи і технологія маркетингу інновацій можуть використовуватися.
In the article determination of category is offered marketing of innovations. Terms are exposed at which conception, methodology, methods and technology of marketing of innovations, can be used. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-14T11:57:00Z
2012-03-14T11:57:00Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Окландер Т. О. Тлумачення категорії маркетинг інновацій / Т. О. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 565–573.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1274 |
|
Language |
uk
|
|