Запис Детальніше

Тлумачення категорії маркетинг інновацій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тлумачення категорії маркетинг інновацій
 
Creator Окландер, Т. О.
 
Subject інновація
маркетинг інновацій
інноваційний цикл
технопарк
innovation
marketing of innovations
innovative cycle
tekhnopark
65.01
 
Description У статті запропоновано визначення категорії маркетинг інновацій. Виявлено умови, при яких концепція, методологія, методи і технологія маркетингу інновацій можуть використовуватися.
In the article determination of category is offered marketing of innovations. Terms are exposed at which conception, methodology, methods and technology of marketing of innovations, can be used.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-14T11:57:00Z
2012-03-14T11:57:00Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Окландер Т. О. Тлумачення категорії маркетинг інновацій / Т. О. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 565–573.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1274
 
Language uk