Запис Детальніше

Системний підхід до маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системний підхід до маркетингу
 
Creator Перебийніс, В. І.
Perebiynis, V.
Сердюк, Т. М.
Serduk, T.
 
Subject система маркетингу
підсистеми маркетингу
структура маркетингової системи
marketing system
subsystems of marketing
structure of marketing system
система маркетинга
подсистемы маркетинга
структура маркетинговой системы
339.138 (075)
 
Description У статті маркетинг розглядається з погляду системного підходу. Визначено функції та основні складові системи маркетингу. Виокремлено елементи маркетингової системи. Наведено цілі, функції та принципи діяльності підсистем маркетингу.
In the article marketing is substantiated in terms of a systematic approach. The functions and basic components of marketing are determined. Elements of marketing system are singled.
Goals, functions and principles of marketing subsystems are adduced.
В статье маркетинг рассматривается с точки зрения системного подхода. Определены функции и основные составляющие системы маркетинга. Выделены элементы маркетинговой системы. Приведены цели, функции и принципы деятельности подсистем маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-14T12:03:29Z
2012-03-14T12:03:29Z
2011-08-31
 
Type Article
 
Identifier Перебийніс В. І. Системний підхід до маркетингу / В. І. Перебийніс, Т. М. Сердюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 584–592.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1276
 
Language uk