Запис Детальніше

Стратегічний маркетинг у діяльності сучасного підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний маркетинг у діяльності сучасного підприємства
 
Creator Полонець, Володимир Миколайович
 
Subject стратегічний маркетинг
стратегічний менеджмент
стратегічний маркетинг на сучасному підприємстві
ринкова турбулентність
strategic marketing
strategic management
strategic marketing on modern enterprises
market turbulence
658.8:005.21
 
Description Стаття присвячена визначенню ролі та місця стратегічного маркетингу в діяльності сучасних підприємств. Наведено найпоширеніші тлумачення стратегічного маркетингу з ретроспективної точки зору, також зазначено особливості та відмінності
стратегічного маркетингу та стратегічного менеджменту. Доведено важливість використання стратегічного маркетингу як основного інструменту в управлінні бізнесом за умов швидких змін ринкової кон’юнктури.
The article is dedicated to the determination of place and role of strategic marketing in the activity of modern enterprises. The retrospective of the most spread definitions of strategic marketing are given, the same as difference in strategic marketing and strategic management. Also the use of strategic marketing asserted as the
main tool in business management in conditions of fast changes in market conjuncture.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-14T12:12:19Z
2012-03-14T12:12:19Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Полонець В. М. Стратегічний маркетинг у діяльності сучасного підприємства / В. М. Полонець // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 598–607.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1278
 
Language uk