Еволюція сучасних концепцій маркетингу на ринку послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція сучасних концепцій маркетингу на ринку послуг
|
|
Creator |
Ремезь, Юлія Борисівна
Remez, Yuliia Borysivna Ремез, Юлия Борисовна |
|
Subject |
концепція
послуга комунікація еволюція концепцій маркетингу фрагментарний маркетинг сучасні концепції маркетингу маркетинг як функція підприємством маркетинг система управління підприємством concept service communication evolution of marketing concepts marketing fragmented modern marketing concepts marketing as a function of enterprise marketing management system 339.138 |
|
Description |
У статті розглянуто еволюцію маркетингових концепцій та досліджено значення категорії послуга в них. Проаналізовано роль і зміст категорії «комунікація» залежно від епохи розвитку суспільства. Зазначено сучасні маркетингові концепції на ринку послуг. The article on the evolution of marketing concepts and research service category value in them. The role and the term «communication» depending on the era of development. Marked modern marketing concept in the market. |
|
Publisher |
ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
|
|
Date |
2012-03-14T12:33:21Z
2012-03-14T12:33:21Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ремезь Ю. Б. Еволюція сучасних концепцій маркетингу на ринку послуг / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 618–628.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1280 |
|
Language |
uk
|
|