Запис Детальніше

Еволюція сучасних концепцій маркетингу на ринку послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція сучасних концепцій маркетингу на ринку послуг
 
Creator Ремезь, Юлія Борисівна
Remez, Yuliia Borysivna
Ремез, Юлия Борисовна
 
Subject концепція
послуга
комунікація
еволюція концепцій маркетингу
фрагментарний маркетинг
сучасні концепції маркетингу
маркетинг як функція підприємством
маркетинг система управління підприємством
concept
service
communication
evolution of marketing concepts
marketing fragmented
modern marketing concepts
marketing as a function of enterprise
marketing management system
339.138
 
Description У статті розглянуто еволюцію маркетингових концепцій та досліджено значення категорії послуга в них. Проаналізовано роль і зміст категорії «комунікація» залежно від епохи розвитку
суспільства. Зазначено сучасні маркетингові концепції на ринку
послуг.
The article on the evolution of marketing concepts and
research service category value in them. The role and the term
«communication» depending on the era of development. Marked
modern marketing concept in the market.
 
Publisher ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
 
Date 2012-03-14T12:33:21Z
2012-03-14T12:33:21Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Ремезь Ю. Б. Еволюція сучасних концепцій маркетингу на ринку послуг / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 618–628.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1280
 
Language uk