Запис Детальніше

Маркетингове управління як стратегічний напрям розвитку промислових підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове управління як стратегічний напрям розвитку промислових підприємств
 
Creator Романова, Л. В.
 
Subject маркетингове управління
концепція маркетингу
споживачі
маркетинг взаємовідносин
внутрішній маркетинг
культура маркетингу
стратегічне планування
marketing management
marketing concept
consumers
marketing of mutual relations
internal marketing
culture of marketing
strategic planning
339.138(07)
 
Description Розглянуто актуальні проблеми формування системи
маркетингового управління підприємствами в умовах трансформації економіки. Запропоновано методологічні та методичні підходи до його розуміння та становлення на промислових підприємствах.
Article is devoted an actual problem of formation of system of marketing management by the enterprises in the conditions of economy transformation. Methodological and methodical
approaches to its understanding and formation at the industrial
enterprises are offered.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-14T12:38:45Z
2012-03-14T12:38:45Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Романова Л. В. Маркетингове управління як стратегічний напрям розвитку промислових підприємств / Л. В. Романова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 628–638.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1281
 
Language ua