Запис Детальніше

Продуктові стратегії на cтраховому ринку України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Продуктові стратегії на cтраховому ринку України
 
Creator Рулінська, О. В.
 
Subject стратегія
цільовий сегмент
маркетингова продуктова стратегія
стратегічні орієнтири
strategy
having a special purpose segment
marketing commodity strategy
strategic directions
339.138:368.03
 
Description У статті визначено основні підходи щодо формування
маркетингових продуктових стратегій та рекомендовані основні стратегічні орієнтири, що притаманні вітчизняним страховим компаніям.
In the article basic approaches are certain in relation to forming of marketings commodity strategies and basic strategic directions, inherent ukrainian insurance companies are recommended.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-14T12:42:26Z
2012-03-14T12:42:26Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Рулінська О. В. Продуктові стратегії на cтраховому ринку України / О. В. Рулінська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 638–646.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1282
 
Language uk