Продуктові стратегії на cтраховому ринку України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Продуктові стратегії на cтраховому ринку України
|
|
Creator |
Рулінська, О. В.
|
|
Subject |
стратегія
цільовий сегмент маркетингова продуктова стратегія стратегічні орієнтири strategy having a special purpose segment marketing commodity strategy strategic directions 339.138:368.03 |
|
Description |
У статті визначено основні підходи щодо формування маркетингових продуктових стратегій та рекомендовані основні стратегічні орієнтири, що притаманні вітчизняним страховим компаніям. In the article basic approaches are certain in relation to forming of marketings commodity strategies and basic strategic directions, inherent ukrainian insurance companies are recommended. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-14T12:42:26Z
2012-03-14T12:42:26Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рулінська О. В. Продуктові стратегії на cтраховому ринку України / О. В. Рулінська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 638–646.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1282 |
|
Language |
uk
|
|