Запис Детальніше

Маркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємством

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємством
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Данніков, Олег Володимирович
Василькова, Наталія Володимирівна
 
Subject концепція маркетингу
інструментарій маркетингу
комплекс маркетингу
бізнес-тенденції
concept of marketing
marketing tools
the marketing mix
business trends
концепция маркетинга
инструментарий маркетинга
комплекс маркетинга
бизнес-тенденции
658.8:339.138
 
Description Авторами запропонована розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
Vector Marketing Concept Development. The authors suggested the development of practical guidelines for using marketing tools in national enterprises and effective marketing solutions in overcoming the contradictions in the interaction of economic activity and the optimal allocation of resources.
Вектор развития маркетинговой концепции управления. Авторами предлагается разработка практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-14T12:47:33Z
2012-03-14T12:47:33Z
2011-08-29
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Маркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємством / А. В. Федорченко, О. В. Данніков, Н. В. Василькова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 646–660.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1283
 
Language uk