Методологічні аспекти управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні аспекти управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств
|
|
Creator |
Земляков, І. С.
Савич, О. П. |
|
Subject |
управління маркетингом
оптова торгівля роздрібна торгівля управління підприємством marketing management wholesale retail business management 330.339 |
|
Description |
Розглянуті проблеми і запропоновані заходи підвищення ефективності управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств за рахунок оптимізації організаційних структур маркетингу, тісної співпраці з іншими управлінськими структурами, оптимізації інформаційних потоків. These problems and proposed measures improve management of commercial and marketing intermediary enterprises by optimizing organizational structures, marketing, working closely with other administrative structures, optimization of information flows. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-03-14T12:59:16Z
2012-03-14T12:59:16Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Земляков І. С. Методологічні аспекти управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств / І. С. Земляков, О. П. Савич // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 668–679.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1285 |
|
Language |
uk
|
|