Запис Детальніше

Методологічні аспекти управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні аспекти управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств
 
Creator Земляков, І. С.
Савич, О. П.
 
Subject управління маркетингом
оптова торгівля
роздрібна торгівля
управління підприємством
marketing management
wholesale
retail
business management
330.339
 
Description Розглянуті проблеми і запропоновані заходи підвищення ефективності управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств за рахунок оптимізації організаційних структур маркетингу, тісної співпраці з іншими управлінськими
структурами, оптимізації інформаційних потоків.
These problems and proposed measures improve
management of commercial and marketing intermediary enterprises by optimizing organizational structures, marketing, working closely with other administrative structures, optimization of information flows.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2012-03-14T12:59:16Z
2012-03-14T12:59:16Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Земляков І. С. Методологічні аспекти управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств / І. С. Земляков, О. П. Савич // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 668–679.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1285
 
Language uk